cita #33

No sé que es más triste: verte con él, verte sin mí o simplemente verte...




esme. 

Posted in , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.